God morgon?

Att kika ut genom fönstret och skåda detta väder gjorde det väl kanske inte till en av mina bästa mornar. Vara ledig i det här vädret är ju inte så uppiggande.
Riktigt underligt hur vädret kan skifta bara över en natt. Känns som att det nästan inte borde gå.


Sitter på balkongen i morgonrock (!) och röker, känner mig nästan lite som SJP i Sex an the city. Förutom att jag inte får en slant för mitt skrivande;) Ja, jag röker. Äckligt. Men i brist på snus. Kan ju fråga sig varför jag då röker om det är äckligt? Har faktiskt inget bra svar på det förutom att jag är jävligt dum antar jag.

Idag måste jag städa i köket......

På fredag tar syrran studenten. känns som att det inte var så länge sen jag gjorde det. och då var det nästan 30 grader och jag höll på att svimma i raggarbilen. Hoppas det inte regnar på fredag i alla fall. Hoppas hoppas!



Tills vidare - dags att göra lite nytta!

Rebecca


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0