Det sa: klirr!

Jo det är sant. Det stämmer faktiskt. Jag är en riktig spender! När guldpengar landar på kontot vore det väl ändå tragiskt om de stannade där och byggde bo? Eller hur!? Det liksom börjar klia lite i fingrarna och tankarna far iväg till alla fina saker jag skulle vilja ha. Och som jag då faktiskt skulle kunna köpa.
Jag är faktiskt också väldigt givmild. Sista pengarna spenderas mången gång på en kompis. Det är ingen fara jag klarar mig alltid!
Sen är det stor skillnad på att vara snål och att faktiskt inte ha råd! Och snål vill jag absolut inte kalla mig, men det där med att inte ha råd passar nog mer in på mig:)

Det sa klirr idag. Skatteåterbäringen. Tänk att jag fick den trots att jag var sent ute med mina kontouppgifter. Yes!
Så i det här pissvädret och med pengar på kontot kunde vi ju inte bara sitta hemma och uggla.
Vi åkte runt lite i Uppsala och shoppade lite. Vi åkte till Rusta och handlade inför resan. Sovsäckar, plast tallrikar och muggar, solskyddskräm, tandborstar, tvättmedel och lite annat skit som man kan hitta på Rusta. Sen var det givet. Favorit Plantagen. Köpte en blomma och en kruka och 2 blommor med kruka till mammsens köksfönster. Eftersom hon aldrig köper några är det lika bra att man gör det själv!

Hittade även ett par fräna dojor. Size 50+!
Synd på en så dålig bild bara. Det såg ju för helvetes skevt ut!! :D


Tills vidare - pengar på kontot mår ingen bra av ;)

Rebecca

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0