Dagen D

På fredag är det de lyckliga studenternas dag. Tänk vilka förväntningar man hade. Då var det  ju dags för vuxenlivet att börja på rigtigt. Däcka som student vakna som arbetslös. En start som heter duga ;)
Har suttit och pulat med syrrans studentplakat. Är så trött på dom traditionella plakaten så jag spaceade till det lite.
Söt hon var Millis. Som en liten docka.




I morgon jobbar jag, 7.30 - 14. Gillar inte att gå upp tidigt på morgonen. Den ynka gnutta morgonmänniska jag var förut är som bortblåst. Till hösten blir det dags att söka nytt jobb. Fast tjänst och fast inkomst. Vill fortfarande jobba med människor. Ska klura lite på vad jag vill söka. Inte för att det direkt bara är till att välja och vraka...tyvärr.
Än så länge är jag glad att jag har hjärtat, som med en större inkomst, lånar ut pengar när det knakar i fogarna.



Tills vidare - don´t worry be happy

Rebecca

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0