Göra stan en sväng

Självklart så visar sig solens strålar och det blir gassande varmt. Försent. Då var vi redan nere för att göra stan en sväng. Inhandlades ett vanligt vitt linne då mitt gamla bara blir kortare och kortare. Funderar till och från om jag ska ta och köpa mig ett par Jesus-sandaler (eller gladiator som de egentligen heter) men återigen så gör mina smala fötter det inte lätt för mig.

Spontant kände vi för att ikväll ta en liten ölfiesta hos Proppen och sedan spatsera vidare mot framfickan. Så så ser kvällens planer ut ,so far.

Hinner förmodligen inte kila och sola. Måste laga lite käk och duscha och dona innan jag beger mig mot luthagens grönska. Hjärtat får stanna hemma ikväll. Eller har man tur kanske man får se hans kaluffs senare town town.
Som sagt dags för krubb!


Tills vidare - vad ska vi äta idag då?

Rebecca


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0