Solarieöarna!


Tänka sig, jag har försökt gett på mig på det här med designen,
men konstaterar lika snabbt att jag fattar ingenting!
Har jag tur nu så lyckas jag få upp en bild i vilket fall.

Möter upp kära Sofia på stan vid 3 för att sen bege oss mot LInne´s solarieöar!
Känner att färgen är i princip borta nu.
Joakim reagerade snabbt när jag sa att jag skulle iväg och sola idag:
- Meh, du var ju utomlands för bara några dagar sen!!

Kanske jusst därför jag vill behålla den lilla färg jag fick.
Vill ju inte ha kommentaren: "Men, var inte du utomlands för ett tag sen?
Jo det var jag, tackar som frågar, men jag har ingen färg kvar!!!




                         


Soliga Gran Canaria för mindre än 1 vecka sen.
Jag och master of solariums - Sofia.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0