Hujeda mig vilken morgon!


Sitter under täcket i soffan med rödgråtna ögon.
Kan det vara att räkningen i dagar fram till mensen börjat bli knapp!?
Skulle sätta en sland på att det är den avgörande faktorn.

Varit vaken sedan halv 7 tiden då pojkvaskern min klev upp. Med svårt att somna om bäddade jag ner mig i soffan med vårat duntäcke och zappade fram till kanal plus, comedi, där jag skymtade Adam Sandlers tryne i rutan.
Slängde ifrån mig dosan och tänkte att den där lustigkurrens tryne brukar vara lika med någon slags underhållning.

Det var filmen Click. En komedi, med budskapet att leva i nuet, och lära sig prioritera det som faktiskt betyder något.
En bra film med ganska klyschig handling men ändock sevärd.
Den var ju sorglig!
Därav mina rödgråtna ögon. En lite förvånansvärd start på dagen.

Gjorde mig en slags frukost av det lilla som fanns tillgängligt i köket såhär veckan innan löning. Knäckemacka med marmelad och grönt te´. Avrundade med en snus, som förövrigt har gjort sitt nu som frätande cancermaterial under överläppen.

Dags för duntäcket att göra sitt som mysfaktor.




Tills vidare - ta hand om er!


Rebecca


Jag och kärleken, Egypten januari 09

Jag och kärleken, Egypten, januari 09





Kommentarer
Postat av: matilda

KNÄCKEMACKA! heeelt rätt ord! Blivit mobbad av danne o hans pappa i flera år för att ja säger så. haha men de är ju rätt ;D

2009-02-21 @ 10:17:27
URL: http://matuldan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0