Budgetvariant

Älsklingen hann inte mer än somna när han la huvudet på kudden. Själv sitter jag kvar och donar med detta evighetsprojekt, designen på bloggen. Det är bara ett ända stort virrvarr av bokstäver, siffror och koder. En hel jäkla vetenskap!

Sitter och sörplar på en Powerking, en budgetvariant av Redbull. Blev så sugen på läsk. Kanske inte så klokt när jag strax ska krypa till kojs.


Är förövrigt jäkligen sugen på en snus! En general white skulle faktiskt fräta lagom fint under läppen. Cigaretter blir det väldigt sällan nu för tiden. Någon då och då mer för känslans skull. Men sedan jag blev magsjuk för dryga 2 månader sedan har cigaretterna bara smakat bajs. Riktigt underligt men kanske en smula bra!
Om snus har skadliga verkningar, och framförallt huruvida snus är mer eller mindre skadlig än tobaksrökning är en fråga som fortfarande debatteras


Min äldre bror blir lika förvånad och faschinerad var gång jag kommer hem och frågar efter en snus. Han har nämligen snusat sedan tidiga tonåren och alltid roat sig med att trycka upp en snus under näsan på oss där hemma så att vi rynkar näsan och hulkar i kapp. Och när jag nu inte är en av de resterande näsrynkarna blev allting genast mycket mer spännande. Han brukar dock be att få se när jag lägger in snusen, för han tror fortarande inte att jag klarar av att snusa. Kan de ha något att göra med pizzorna jag lade första gångerna jag provade mån tro!?

Så numera skulle jag nog troligen passa in bättre i profilen som snusare än rökare.
Osexigt? Kanske det.
Äckligt? Jajamen.




Tills vidare - puss och hej, leverpastej!


Rebecca

Kommentarer
Postat av: Anonym

du är SÄMST på o blogga!!

2009-03-03 @ 08:30:47
Postat av: Rebecca



Kika förbi när du blivit snäll igen.

2009-03-05 @ 01:02:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0