Arbetarmyra!

Här städas det så att svetten rinner och dammet det flyger.
Väggar ska slipas och spacklas igen,  taklisterna ska ha sig lite färg, socklar ska sågas till och monteras, fogarna i badrummet ska tvättas, el ska dras, sovrumsväggen ska målas, mdf skivor ska upp som vägg bakom garderoberna i sovrummet.
Sedan ska det dammtorkas, dammsugas och golven ska torkas. Saker ska ner i förrådet och balkongen ska städas och målas.

Varför allt detta!?
Jo för jag och hjärtat ska bli sambos!! Vi har nämligen köpt en 3:a i Sala Backe och måste få denna såld. För er som känner Joakim (främst) och mig vet att vi självklart köpt ett renoveringsobjekt! Lägenheten är fräcsh och mysig men dock inte så modern.

Joakim ska senare idag skriva på alla papper, och det är inflytt SENAST 30:e mars. Anledningen till all stress är att vi måste hinna ha visning på Joakims nuvarande lägenhet, fotografen ska hit och ta sina bilder som sedan ska upp på hemsidan.

Skynda skynda skynda.....
Ska ge mig på taklisterna nu.

Slänger in en bild på min blivande sambo!




Tills vidare - städa inte ihjäl er!

Rebecca


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0