starka grejer

Morsan har precis preparerat mig och brorsan, inklusive henne själv, med konjaks
glögg (eller skriver man cognac!?). Starkt som satan, inte så jävulusiskt gott heller för den delen. Men hon fnyser bara och säger nu ska vi rensa ur bihålor och hals. Vi är alla halvkrassliga och sitter nu med varsin mugg konjaksglögg och myser i sffan framför hockeyn tillsammans med en skål godis!

Och på tal om godis. Messade morsan som var ute och flängde och bad henne köpa hem lite gorre. Väl hemma med en proppad påse fanns det inget, INGET, som jag tyckte om. Det märks att ingen av dom har handlat godis åt mig. Dom tycker alla om hyffsat lika saker. Jag vill ju ha vingumms, nappar, sura nappar, suuuurt och choklad. Hm! Tröst-tog en äcklig godis och hämtade snusdosan i stället.

Är inne på Forever21 och kikar på lite nya trasor, har aldrig vågat mig på att beställa där ifrån, kanske ska slå slag i saken.

Ska in till jobbet i morgon igen. Måste bränna vinglasen till festen som jag och Sara gjorde gulddekorationer på, sen ska vi fixa skylten till Hagundagårdens egen frisör -och spa salong!:)


Tills vidare - skål!

Rebecca

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0