Söndag i all ära

Imorgon måste jag masa mig till tandläkaren och laga framtanden... för tredje gången! Den där lagningen vill tydligen ge sig fan på att lossna. Suck!

Måste leta efter en mössa (som jag hade till låns, dubbelsuck) som är mystiskt försvunnen. Fixa nytt bankomatkort, eftersom nötterna skickat ut 2 bankomatkort som inte fungerat....Uäääh. Palla är precis rätt ord jusst nu, palla!

Jag mår inge bra alls. Mår illa. Sådär så det känns som om man ska spy. Vette tusan var det är. Sen är det någon jobbig känsla som ligger och gnager. Något som jag inte kan sätta fingret på. Great! Söndag i all ära huh?



Jag har ialla fall fortfarande kvar min fina mobil. Fungerande och i prima skick! Amen :)




Tills vidare - 2010 tack!

Rebecca

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0