Knäckering

Kommit hem från jobbet. Stått ute i kylan och väntat på bussen. Är lite skönt när det är kallt och man kan pälsa på sig. Dock så blir man ju så röd om nosen och snuvig. Men lite vit snö på det, så blir det ju galant.
Var hos Linda och fixade kaluffsen igår. Efter massa pill i 3,5 timme var det klart. Tackar så mycket!:)

Grannarna här under har fest... igen. Dom är måttligt modiga som vågar köra max på högtalarna på en onsdag. Man kan till och med sjunga med i låtarna dom spelar. Jusst nu är det Snook - mister cool som dunkar. Helgerna är nemas problemas, men mitt i veckan. Konstigt att ingen gammal surtant eller barnfamilj har klagat...


Har smällt i mig en hel "knäcke-ring" med ost, tomat, gurka och lite aromat. Den satt där den skulle minst sagt! Därav den charmiga knäckebilden.

Halsen känns förövrigt lite bättre.
Nu ska jag tjocka ner mig i soffan bredvid mor och lillbroder och glo på dumburken.

Trevlig kväll!



Tills vidare - keep it going!

Rebecca


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0