Fullt ös

Sicken dunderhelg! Blev fullt ös denna helg med, hej och hå.
I fredags mötte jag upp en gammal vän och drack lite vin. Supertrevligt! Blev läskigt sent men ändock lugna gatan med tanke på att det var upp och jobba klockan 14 på lördagen.
Jobbade till 19.30 i lördags, sen hem och tagga till för att gå ut med Proppen och skaka de lurviga. Gled ganska tidigt från krogen och träffade en kompis. Och fasikens så sent det blev i lördags med.

Igår låg jag utslagen i soffan hela dagen. Var fruktansvärt trött!
Men nu känner jag mig pigg igen.

Imorgon blir det in och jobba en snabbis. Då jag sitter i "festkommitten" för nobelfesten på jobbet på torsdagkväll har jag en del att kirra med dekorationer och så vidare, tur att gulliga Sara hjälper till:)... Men tar mig lite sovmorgon och glider dit till 12.
Torsdag blir det jobba; 13-21
Ev. fredag dag
Söndag, 8 - 13 på Hasslish.
Som det ser ut jusst nu, ändras ganska snabbt.



Halsflussen är nästan helt borta känner av lite grand ibland, men hostan vill inte ge med sig. Den sitter där den sitter tydligen!




Tills vidare - grymt trevligt!

Rebecca




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0