En sak är säker

Nyss hemkommen från jobbet.
Bäddat rent i sängen med massa nya fina sängkläder. Tändt lite ljus. Glider i nya pyjamasen jag fick av mor i julklapp. Stekt lite potatis och prinskorv (som förövrig måste vara gudarnas gåva till folket). Smuttar på en julmust. Avrundar med lite Marabou för att avsluta med en snus.
Laddar datan med seier och kryper ner under duntäcket.


En sak är säker. Bättre än såhär kan jag inte avsluta min dag!



Tills vidare - gillar inte "förhuden" på prinskorven dock.

Rebecca

Kommentarer
Postat av: Johanna Gelinder

svar: haha, vilken rolig kommentar! Så Tess och Lasse är lika alltså ;)

Min blogg är nu flyttad, följ gärna med :)

http://johannagelinder.se



kram

2009-12-28 @ 13:42:32
URL: http://johannagelinder.se
Postat av: Anonym

Jag ska lägga upp en bild på Lasse så får du se. tror dock Lasse är lite fetare;)

2009-12-28 @ 19:06:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0