Fredag den 18:e december

Minns inte ens i morse, allt var som en dimma. Feberns dimma. Tog mig mot min vilja till jobbet. Kändes som om mina bena skulle ge vika när jag gick av bussen. Men dom bar. Körde morgonrushen på jobbet, sen åkte jag hem.
Nu känns det tack och lov bättre, morgonen är alltid värst, men frisk är jag inte.

Självklart kunde jag inte slå mig till ro när jag kom hem heller. Började storstäda. Gick väl bra med tanke på gårdagens 12-timmars sömn. Utslagen? Antagligen. Har flera dagar på mig att kurera mig och hoppas att penicillinen kickar in.

Igår var det andakt på jobbet. Tycker det är ganska mysigt egentligen. Tror inte på något som heter Gud eller Jesus. Men kan vara ganska trevligt att bara sitta och lyssna lite när prästen helhjärtat babblar om allt vad julen är.. 


I dag är det fredag den 18:e december och lilla lillasyster fyller 19. Massa grattiskramar och sjuklingspussar till dig!








Giv mig sinnesro
att acceptera det jag inte kan förändra
mod att förändra det jag kan
och förstånd att inse skillnaden.





Tills vidare -  meet me halfway!

Rebecca


Kommentarer
Postat av: Snusan the sailor woman

Kämpa vidare tjejen!! Har också nyligen dragits med diverse skitbaciller buhuuu.. Ses o fika ngn dag? :)

2009-12-18 @ 15:58:31
URL: http://famousgrouse.blogg.se/
Postat av: Laila

Krya på dig lilla du! Kram!

2009-12-18 @ 17:16:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0