Bill och Bull

Det blev en lååång dag idag Med ca 2 timmars sömn var jag inte riktigt fit for fight. Tänkte vara lite smart igår. Lade mig för att läsa i sängen vid 01.15 och tänkte att jag då ganska snart skulle få somna. Men när jag slog igen boken så visade klockan 03.35. Jag hade visst fastnat med Liza Marklunds Sprängaren. Somnade vid 4 snåret. Hade på något sätt lyckas ställa klockan fel, men alla morgonbestyr hanns på 15 minuter. Nästan i alla fall:)

In till jobbet, förbereda inför Nobelfesten. Jag och Sara drog på oss varsin mysse och de blåa fleesekoftorna (och såg förövrigt ut som Bill och Bull) och for till Uppsalafärg för att kirra material. Tillbaka till jobbet. Måla måla måla. Sen skulle Sara på möte. Där satt jag och målade i all min ensamhet. Brände alla 55 glas, och donade lite till. Kände mig nästan yr i kolan efter att i timmar suttit och stirrat på den glänsande rosa målarfärgen.
Måste självklart lägga upp lite bilder sen på våra fina alster.
Stax efter 4 kom morsan och hämtade mig för lite handling på Maxi. En lång dag på 2 timmars sömn, ingen lunch och sen middag.

Eftersom tösen på jobbet blir fortsatt sjukskriven jobbar jag 75% fram tills 4:e december. Sen får vi se vad som händer. Är så skönt med fast schema, istället för att fara runt som vikarie.



Tillsvidare - lets do it, lets do it!

Rebecca



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0