4:e gången

För fan helt otroligt. Sjuk igen! Blir det 4:e gången nu denna höst/vinter. Whats up med mitt imunförsvar!? Come oooon!
Mamma tycker jag borde börja med en antibiotika kur. Och det min mamma säger är lag;) Påbörjast snarast!

Förövrigt jobbar jag på med mitt fullspäckade decemberschema.
Och nästa vecka får jag eget rum. 21år, nyseparerad, bor hemma med morsan, och överlycklig över att få eget rum. Det är livet när det är som bäst!
Lillsyrran med pojkvasker flyttar till Luthagen och jag får eget rum. Förfest på mitt rum gott folk...eller!?;)


Nej nu ska jag däcka i min soffa.
Sov gott nötter, ni som inte redan slocknat.





Tills vidare - Ceep it up

Rebecca

Kommentarer
Postat av: Madde

Hej becka! Nu har jag också hittat till din blogg, Kul! Krya på dig! Kram

2009-12-17 @ 10:19:42
URL: http://madeleineolsson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0