Svårare än såhär är det inte

Diskriminerande och trångsynt - kanske det, men det är ju faktiskt kul!
Bifogar ett mail från mammsen.



ORDBOK FÖR ATT ÖVERSÄTTA
KVINNORS KONTAKTANNONSER


40-årsåldern =49 år

Äventyrlig = Har legat med alla

Atletisk = Inga bröst

Alldagligt utseende = Muuuu

Vacker = Patologisk lögnare

Känslomässigt stabil = Går på mediciner

Feminist = Fet

Fri själ = Knarkare

Vänskap i första hand = Före detta slampa

New-Age = Kroppsbehåring på fel ställen

Traditionell = Inga blowjobs

Öppensinnad = Desperat

Utåtriktad = Högljudd och jobbig

Professionell = Bitch

Fyllig = Mycket fet

Kraftig benstomme = Otroligt fet




ORDBOK FÖR ATT ÖVERSÄTTA
KVINNORS SVENSKA

Ja = Nej

Nej = Ja

Kanske = Nej

Vi behöver = Jag vill ha

Vi måste prata = Du är i trubbel

Visst, gör så = Det är bäst att du låter bli

Gör som du vill = Du kommer att få betala för det här
senare

Jag är inte upprörd = Såklart jag är upprörd, din idiot!

Du är uppmärksam ikväll = Tänker du bara på sex?





ORDBOK FÖR ATT ÖVERSÄTTA MÄNS
SVENSKA


Jag är hungrig = Jag är hungrig

Jag är trött = Jag är trött

Snygg klänning = Snygg urringning!

Jag älskar dig = Jag vill ha sex nu

Jag har tråkigt = Vill du ha sex?

Ska vi dansa? = Jag vill ha sex med dig

Kan jag ringa dig nån gång? = Jag vill ha sex med dig

Ska vi gå på bio? = Jag vill ha sex med dig

Får jag bjuda dig på middag? = Jag vill ha sex med dig

Dom skornaklänningen passar inte = Jag är Bög








.


 


Tills vidare - men are from Mars, women are from Venus

Rebecca

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0