Knoppar

Det är knoppar på trädet utanför köksfönstret :D
För att inte tala om att det är 20 grader ute och fredag!! Synd att jag jobbar heeeela söndagen dock.
men det finns ju tid idag och imorgon för någe trevligt. Kanske blir nån öl till kvällen med 
 hjärtat på balkongen om man har tur.

Kunde inte sova i natt. Slocknade vid kanske halv 2, vaknade någon gång under natten och även när Jocke klev upp strax efter 5. Sen vid 7 vaknade jag igen och kunde inte somna om. La mig i badet en stund i hopp om att få slumra till en stund, men icke. La mig i soffan med täcket framför TVn, men icke. Nej då var det väl lika bra att hålla sig vaken då eftersom John Blund inte ville ge med sig.

09.20 kom mina små söta gäster för dagen. Nisse och Frasse. Två små söta pudlisar som jag är hundvakt åt tills ikväll. Dom är små och söta men över 60 bast om man skulle räkna om till människoår.
Vi har varit och hälsat på syrran och lekt lite med bollen och nu ligger Frasse på golvet i hallen och Nisse på filten jag lagt ut i vardagsrummet och gnyr efter bollen som åkt in under soffan som jag inte orkar ta fram, en gång till!



Frasse



Tills vidare - krulligt värre

Rebecca

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0