Käkkramp

Morrn morrn!

Jag är så trött på reklamen för dokumentären "familjen Bonnier" på 4:an!!
Kanske är det för att vi bara har 1,2,4 och 6:an än så länge på TV´n. Det suger hästpung!

1:an visar någon gammal seg dokumentär om inlärning.
2:an bjuder på en direktsänd konferans av något slag.
4:an festar till det lite med "efter 10" med Malou
6:an kör hårt med TV-shop!

Jag kan ju sluta gnälla och göra något vettigt istället för att ligga framför Tv´n,
men samtidigt...om man ändå inte måste så :)

Köpte ett paket Extra tuggummin igår. Orange/mango smak. Goda faktiskt. men smaken tar ju slut så snabbt så man proppar in nya tuggumin på löpande band. Och nu har jag bara 1 tuggummi kvar i påsen sen igår,oops!:)
Tuggummit i munnen känns lite väl stort, så käkarna får sig en rigtig work-out!

Nu ska jag ut på ballen och ta en cigg.
Känns skumt att röka numera när man inte gör det längre.
Känns både töntigt och ovant. Ursch! Ändå gör man det...korkat!



Tills vidare - fimpan´  
    
  
Rebecca                                             


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0