hemmafru

Har städat och donat lite här hemma. Hängt tvätt och vattnat och duschat blommorna.
Tänkte jag skulle börja förbereda middagen. Idag bjuder huset på pasta med kall tonfiskröra.

Imorgon ska det jobbas. Jobbar även valborg och dag på lördag.
Var för ovanlighetens skull inte så taggad på valborg i år. Kanske kan förknippas med tidigare års dramatiska firanden.
Blir lite firande på kvällen när jag kommer hem. Vad vi hittar på för skoj har jag ingen aning om. men öl ska det bli, punkt slut. :)

Nej dags för mig att traska in i köket. Där förövrigt mormor och morfar har intagit hedersplatsen i köksfönstret.







Tills vidare - hells kitchen

Rebecca

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0