En ny familjemedlem!

God morgon/lunch gött fölk!

Har ni provat "Wasas" små runda knäckebröd med smak av kanel? Riktigt goda! Som en god kaka till kaffet eller till frulle,mmm!





Som senast till sommaren får jag och hjärtat utökning i vår 3:a.
Nej, jag är inte gravid! Skulle jag vara det skulle väl stackars Jocke få en hjärtattack. Ung pappa är ingenting som attraherar Joakim i dagsläget.

Men som sagt, ny familjemedlem. En kissekatt!
Jag har varit lite tveksam till katt då jag igentligen inte riktigt är någon kattmänniska. Som även Sofia gott påpeka :)
Men jag har kikat på så många förslag, hund, kanin, ödla, fågel m.m m.m men katt är det som borde funka bäst.
Vi har kikat på en mängd olika katter, men en raskatt blir det i alla fall. Helst vill vi ha en norsk skogskatt.
Det finns ju så himla många fina katter, men till vilka priser!! En katt för över 10 000, shit pommes frites!
Nej, under tusenlappen sa jag annars får det vara, kostar ju att ha en katt också. men ju mer man kikar efter en raskatt märker man vad priserna ligger på. Så över 1 lök kommer vi åtmidstonde få lägga ut. Och utbudet i Uppsala och  Sthlm är begränsat beroende på var man lägger ribban.

Vi har grubblat lite kring namn och namnförslagen är väl inte de normalaste, lätt att spåra ur och komma in på så skeva namn:)
Återkommer med alla namn som nu står på listan....




Sicken liten och söt!!





Tills vidare - make some love

Rebecca


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0