- Vad är det för päls, är det typ ull eller nått!?

I dag har jag umgåtts med mina kära dementa på jobbet.
samtidigt var jag hundvakt och hundarna skuttade glatt runt på jobbet.
Carro kom nyss och hämtade sina små troll.

Nu sitter jag och hjärtat framför TV´n och ska eventuellt iväg och bowla med hjärtats bror och respektive.
Sist vi bowlade sopade Joakim banan med oss alla. men jag kom i alla fall 2:a. Inte fy skam.
Är sugen på en revanch,en fet sådan! Fast samtidigt sitter jag ju så jäkla fint framför TV´n.


Hämtade ut ett paket från Ellos idag. En ny vårjacka och två ljuslyktor till balkongen.
Jusst nu står det ganska still i renoveringen. Brist på tid och framförallt ork när man kommer hem från jobbet.
Kommer en inflyttningsfest så småningom:)

Valborg i morgon då...Ja, blir nog en ganska lugn sådan. Jobbar 16-20.30.
Blir väl kanske att man går ut och sätter sig och tar nån öl. Eller om vi blir hemma tillsammans med Tobbe & Sandra och kanske äter något gott och roar oss själva:)
Första gången sen barnsben man tar det "lugnt" på valborg.
Att jag växt ifrån det tar emot lite att säga, men är inte så tagg på morgondagen så att grilla korv med gamlingarna till middag passar kanske alldeless utmärkt!:)

Nu ska jag pussa lite på älsklingen!!


Dagens citat:
Joakim sitter och klappar en av hundarna och säger frågande:
- Vad är det för päls, är det typ ull eller nått!?

Kan man göra något annat än att älska den knasbollen!?





Tills vidare - om inte annat, trevlig Valborg!!

Rebecca






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0